Dag 6 - Reisverslag uit Prémery, Frankrijk van André Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Prémery, Frankrijk van André Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Tiny en André

Blijf op de hoogte en volg André

18 Mei 2015 | Frankrijk, Prémery

Precies om half negen zaten we weer op de fiets voor een tocht van ±120km naar Premery.
We fietsten een groot deel langs het Canal du Nivernais met zeer veel kleine sluisjes die met de hand bediend worden. Na een steile klim kwamen we in Vezelay aan waar de Jacobsschelpen in het straatwerk staan. Hier hadden onze voortreffelijke verzorgers Ans en Albert broodjes met worst en soep voor ons klaar staan.
Weer verder richting Premery met zes gekleurde fietsers onder een helderblauwe hemel door een fantastische groene omgeving met oude dorpjes, landhuizen en zelfs 2 kastelen.
Eén nadeel, veel tegenwind maar ±28° en niet zo slecht als bij jullie in Nederland. Om 15:20 waren we op de camping.
Eerst een koel biertje met wat chips daarna het gebruikelijke douchen en eten koken.
Voordat je het weet is de dag weer voorbij.

• 18 Mei 2015 - 21:15

Ans:

Ik heb het goed naar mijn zin , het is geweldig

• 18 Mei 2015 - 21:46

Ton En Jose:

Hallo boys en Ans
    Goed te horen dat jullie ook wat tegen wind hadden anders worden jullie veel te vet.
    Ans stel voor dat je ze eens een kropje sla voor zet.
    Morgen gaan we naar de kermis.
    Veel succes verder Ton en Jose

• 18 Mei 2015 - 22:11

Joke Van Den Bogaard:

hoi Allemaal,
    Leuk dat het zo goed gaat met jullie, lekker weer, fietsen, op zijn tijd een biertje. Zo te horen is het echt afzien. geniet ervan, veel succes Joke
    Hoe ziet er de was uit ? Kan Ben straks de was thuis ook doen?