Dag 15 - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van André Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van André Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Tiny, Albert, André

Blijf op de hoogte en volg André

27 Mei 2015 | Spanje, Navarrete

Van Lumbier naar Navarrete.
Er stond ’s morgens nog een stevige wind was de constatering van de heren dus een stevig ontbijt en nog steeds krentenbollen van onze bakker. Ze smaken nog uitstekend en zitten nog boordevol calorieën en dat na 15 dagen!
De 1e 20 km hadden we de wind recht op kop. Nadat we linksaf waren geslagen werd dat beter en vervolgens kregen we hem zelfs schuin van achteren.
De pauze hadden we in Puenta la Reina een bekende plaats in de route waar ook de mensen in in St Pied de Port starten op dezelfde route komen.
Op het menu stonden vandaag noedels een keer wat anders dan worstjes of gehaktballetjes.
Op het kerkje zaten ooievaars waar we een foto van hebben gemaakt. We moesten toen nog 85 km.
In Estella wist Ben de weg door het stadje mar dat liep helemaal verkeerd. Het werd trappen lopen in de plaats van fietsen. Natuurlijk kwamen we wel weer op de route.
Verder naar Logrono waar André ons doorheen loodste en we een lekkere Magnum kochten.
Na 141 km zat onze rit erop en stond de koffie weer klaar en het pilsje koud.
Het eten koken werd dit keer overgeslagen en we gingen eten in het restaurantje van de camping.
De taalbarrière bleek toch iets groter dan verwacht. Albert vroeg in zijn beste Spaans een ballpoint ze zei si,si, en kwam prompt met de rekening.

• 28 Mei 2015 - 12:47

Toon En Mien:

jullie moeten niet zo veel eten DAT IS NIET GOED.
    VEEL SUCSES