Dag 12 - Reisverslag uit Lumbier, Spanje van André Nieuwenhof - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Lumbier, Spanje van André Nieuwenhof - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Tiny Albert André

Blijf op de hoogte en volg André

26 Mei 2015 | Spanje, Lumbier

Frans Bukkems, is vandaag 62 jaar is hij geworden.
Aan tafel tijdens het ontbijt hadden we hem een kroon opgezet (gemaakt van een kartonnen bierkratje) en voor hem gezongen. Als beloning mocht hij de hele dag op kop fietsen. (wat Frans dus niet deed)

Het landschap was toch zwaarder dan we gedacht hadden.
De pauzeplaats was gepland op 60km maar omdat Albert en Ans nog niet zo ver waren hadden we de pauze pas op 80km. Daar hebben wij een lekkere taart die Ans en Albert voor Frans gekocht hadden. (Frans betaalde dus een grote taart)
Na de pauze was het nog maar 35 km, nog een foto gemaakt van een fraai beschilderde watertoren.
Omdat Frans jarig was hebben we in het dorp op het terras nog een paar pilsjes gedronken.
Op de camping aangekomen lag Albert al aan het zwembad te zonnen. Het duurde niet lang of Ben en Ko doken ook in.
’s Avonds uit gegeten in een echt Frans restaurant Canard uit de streek. Bij de camper aangekomen hebben we nog een afzakkertje genomen en aan Frans zijn verjaardag een eind gemaakt.